Saturday, November 13, 2010

Fashion and tattoos...












 
  Most of the photos were taken from  http://lolitalempika.tumblr.com/

Thanks to my sweet friend Larisa from Romania, and her lovely blog  http://lolitalempika.tumblr.com/  i will have a lot of great photos without spending so many hours searching for them! Im not into tattoos so much , and i can say that i dont like it, or hate it but when i saw those photos, i cant decide yet should i change my mind or not? :) Chanel, Lanvin, LV, bows, rosary...is this love, need, fashion or what?
Današnji post je trebao da bude o FW nagradama, ali pošto sam se razbolela ...šmrc...morala sam da ostanem kod kuće. Temperatura, malaksalost...i još dosta propratnih stvari me je sprečilo čak i da upalim laptop, onda možete pretopostaviti koliko mi je loše bilo!!! :( Već se osećam bolje, tako da sam brzo smislila šta je to što ću vam danas pokazati. 
Nikada nisam volela tetovaže, niti poželela da imam neku. Znam da postoji mnogo razloga za njihovo stavljanje, međutim kada sam videla ove fotografije ostala sam bez odgovora. Da li one predstavljaju ljubav prema ovoj vrsti "umetnosti", naklonost prema određenom brendu, modni dodatak, potrebu, ili trenutni trend? Šta vi mislite o tome?

30 comments:

  1. Odlična tema!!!!!!!! Iskreno, malo sam zatečena, ne mogu da smislim nijedan pametan razlog zašto bi neko na sebe istetovirao ime nekog brenda!!! po meni tetoviranje treba da ima veze sa nekim ličnim idejama,stavovima ili uspomenama, ili bilo čim što je osobi baš značajno u životu, i vodeći se tom logikom ne mogu a da se ne zapitam kakva je to osba kojoj je najznačajnija stvar u životu ime nekog brenda!? Definitivno trend, samo se pitam šta će raditi sa tim tetovažama kada on prođe! Verovatno će onda trend biti ožilci od skidanja tetovaže :) A to, da je on definitvno prošao, ćemo prepoznati onog trenutka kada neka od naših estradnih zvezdica pored svih "trendi" tetovaža doda chanel ili LV, jer kako mi se čini svaki trend završava ono trenutka kada ga vidimo u grandu, to mu dođe nešto kao poslednji trzaj...
    P.S brzo da nam ozdraviš :***

    ReplyDelete
  2. Uopste ne razumem zasto bi neko istetovirao marku bilo kog brenda, ali ukusi su razliciti... Meni se najvise svidjaju ove cipele, toliko o mom ukusu :D
    Ozdravi brzo da citamo joooos :D

    ReplyDelete
  3. Odlican post Vanja... Ovakve volim... :)
    meni i Anji je ova omiljena:

    http://www.iainclaridge.co.uk/blog/wp-content/uploads/0310/coathanger.jpg

    ReplyDelete
  4. Hahhaa Dubravka, poslednji trzaj... :) i ja isto mislim oko tog znacenja, ponekad i razumem zasto ih ljudi stavljaju, a najvise sam shvatila gledajuci Miami ink i LA ink, ima dosta razloga koje opravdavam, ne volim tetovaze nikako ali sam pocela drugacije da posmatram jer je ono stvarno umetnost!
    Hvala Lu :) i meni su cipele divneeee!!!
    Serena...mwuaaaaaah
    Hvalaaa dragaaa! ova vasa je skrooz zanimljiva nikada nisam videla nista slicnoo!!znaci li to da ce te je imati uskoro?!! :) vi udarite vas ringeraja logo!!! :)

    ReplyDelete
  5. Nisam ljubitelj tetovaza, mada nemam nista protiv ako ih neko nosi. Ima simpaticnih i svidi mi se po koja, ali ipak ih ne bih stavljala na svoje telo. ;)

    P.S. Zelim ti brz oporavak. :*

    ReplyDelete
  6. Ma ova je samo za manekene... To je neka njihova fora... Posto maneken znaci veshalica za odecu... :)

    ReplyDelete
  7. hehe...dobra je fora, mi cemo svi onaj vas logo kanom da napravimo , dijamant i to je to!! ;)

    ReplyDelete
  8. Kada sam videla fotke, ne znam zasto ali odmah sam pomsilia na nase estradne ,,umetnice" :)
    Prosto sam mogla da ih zamislim sa LV znakom na sred cela, ili Chanel znakom po sred poprsja:)
    KIC!Eto, to je moja asocijacija na ovu temu...

    ReplyDelete
  9. mmm, i don't know about the branding of labels on your own skin. Mark your flesh with something personal! that's what I say anyways.
    happy to find your blog VIA enchanted gardens.
    x
    love from San Francisco.
    Amy
    refusestolabel.com

    ReplyDelete
  10. Svidja mi se tetovaza na unutrasnjoj strani zgloba ruke, i ja sam par puta razmisljala da to uradim bas tu, tako da mogu prekriti satom ili narukvicama kad god mi nije po volji da je pokazem. Ipak se nikad nisam usudila.
    Draga, brzo ozdravi, cekamo jos super postova od tebe! :)

    ReplyDelete
  11. Thank you Amy, im glad that you like my blog!!! and that you find me Via such a lovely girl like En.Gardens is! :)
    Hvala MInni i ja se nadam da cu brzo ozdraviti!!! :) meni je nekako to vecita dilema, buni me sto ne mozes da skines i stavis kad god pozelis, imam neki strah od toga kao da te nesto steze! :) cudno, ali sta cu!!

    ReplyDelete
  12. i meni je super ova mackica na zglobu ruke,a brendove stvarno ne kapiram, doduse, ove chanel sa cirkonima su nalepnice, ali npr. ona lanvin definitvno izgleda pravo :/ a masnice su vec poprilicno isfurane.

    ReplyDelete
  13. lanvin jeste prava, i mislim da je cak na muskarcu :) heheeh , ma dobro sad, ako nam neko pokloni chanel brojanice necemo se zaliti da ih nosimo dok se ne isperu! :) heheheh

    ReplyDelete
  14. tetovirane brendove ne shvatam, ali me raduje da zenske tetovaze mogu da izgledaju nezno i elegantno cak, ako su dobre, ne moraju da budu odlika alternativnog ili agresivnog. :)

    ReplyDelete
  15. upravo tako , zbog toga sam i ja i zbunjena, ne znam da li da ih zavolim ili neee, za sad sam jos uvek na ovoj Ne strani :)

    ReplyDelete
  16. Zbilja mislim da na sebe nikada nebi istetovirao ime nekog brenda koliko god ga volio

    ReplyDelete
  17. znaš kaj mene zanima, jesu li oni njima platili to ukrašavanje ili ljudi tetoviraju brendove jer im tak padne napamet? ne bih takvu tetovažu nikad, hvala na pitanju, ali ova marinina vješalica mi je sjajna, a sviđa mi se i ideja s unutarnje strane zgloba, i možda prsten umjesto vjenčanog, još se nisam odlučila za pravi crtež :P
    p.s. brzo nam ozdravi!!!!!

    ReplyDelete
  18. hvalaaa Astrid! :)
    Ma ja mislim da bih u svakom slucaju jednog dana prolupala sa tom tetovazom zeleci da je skinem sa prsta, zgloba...a ono nece , tako da ne odlucujem se!!! :) a ja mislim da im nista nije placeno, neke chanel su nalepnice, koje su oni sami izbacili ma trziste a ljudi se primili, ali eto nisam dodala i te slike da vidite kakvih tu sve ima!!! hm.koju cu danas chanel narukvicu da nosim?! :) heheeh

    ReplyDelete
  19. divan posta draga! puno ovih fotki imam i ja u svom folderu svasta :) i pitala sam se odprilike slicna pitanja... marina ti je vec pokazala nasu omiljenu! ;)
    cmok ... da brzo ozdravis! ;)

    ReplyDelete
  20. Hvala dragaaaa, cmoookicccc!!!! super je ta vasa!!!! :)

    ReplyDelete
  21. Kako je meni predivna tvoja glavna fotka na blogu. lice ti je preprepredivno :) mislim da sam se zaljubio u tebe :D

    ReplyDelete
  22. uh...nemoj tako pocrvenecu!!! hvala na komplimentu! nastala je sasvim slucajno i pri tom sam se sama slikala, uopste mi nije bila namera da to bude slika u header-u, niti da imam sliku! ali je bas volim! :)

    ReplyDelete
  23. Hej, evo me konačno! Nadam se da si ozdravila i da si dobro! U svakom slučaju, brz oporavak ti želim i neka te netko tetoši ;)) Ja se isto ne bih jednostavno odlučila za tetovažu, premda mi je super vidjet je na nekom drugom. Možda je to onako trenutni hir nastao pod temperaturom, ha Vanja? hehehe Pusa, draga moja!

    ReplyDelete
  24. heheh Lilly, bas si me nasmejala slatkoo!!! :) naravno da ima ko, najvise su stradali ukucani sto se tice sluzenja i decko preko telefona :) kao i svi oni koje sam zvala cim mi je bilo malo bolje! :) heheh, nisam zelela tetovaze ni bez temperature a kamoli sa njom! ;)

    ReplyDelete
  25. Simpaticne su. Licno ne bih uradila tetovazu ali svakako volim da vidim neku interesantnu.
    Ove su skroz cool, ali sta sa njima kroz par godina?! ....

    Vedrana

    http://vsfashionary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Moram priznati da ni meni nisu jasne tetovaže brandova...osim ako im nisu za to platili :) no ne bih ni tada... volim tetovaze sa znacenjem, mislim da je to jedan od nacina ukrasavanja tijela i stvaranja prica na njemu.

    ReplyDelete
  27. Jedino bih mogla da razumem ako su privremene, one što izblede kroz par godina. Ptičice i mašnice su mi slatke, a ona Lanvin mi deluje jezivo.

    ReplyDelete
  28. Nije to ni naklonost brendu, ni ljubav prema tetovazi, ni nista slicno... Ovo je pokusaj da se bude u trendu, uklopiti se u drustvo, jer sada je vise ljudi tetovirano,manje ima onih koji to nisu! A opet s druge strane, misle da je ako stave LV ili D&G na sebe... to nesto... mnogo bitno! Ja sam htela kao mnogo mladja da nekada uradim tetovazu, koju bih stavila negde gde se ne bi videla svakodnevno, i cije bih znacenje bilo dovoljno da ja razumem, i niko drugi. A sada ne zelim to da radim jer je postalo previse! Pre neki dan sam videla devojcicu (devojcicu-pretpostavljam da nema vise od 15-16 godina) koja je obukla plave helanke koje hoce da puknu, iznad njih debeli kais, stomak na izvolte, a izmedju kaisa i pupka tetovirana zivotinjska sapa! Katastrofa, uzasno je bilo gledati!

    ReplyDelete