Tuesday, November 30, 2010

It's my party, and I'll cry if I want to...



                                                                    shirt: new yorker,
                                                                    tank top: zara,
                                                                    skirt: made by me,
                                                                    leggins: calzedonia,
                                                                    necklace: accessorize,
                                                                    bracelet: accessorize,
                                                                    crown: no name,
                                                                    Photographer: Maja M.
                                                                  

Hello everyone, this will be one quick post, yesterday was my b-day, and i decided to dress different than usual, i surprised my guests and relatives, and i really had fun! I've got great presents and beautiful wishes, but the most important thing was, that my closest were with me!
Da, da, kruna, biseri i til su se savršeno slagali uz moju rođendansku tortu!:)
Možda će nekome  izgledati super, originalno i odlično, možda se nekome i ne svidi, ali je najvažnije da sam se ja dobro osećala u ovome!
Prošao je još jedan rođendan koji sam provela sa svojim najbližima ( neki su nedostajali i oni dobro znaju ko su)... oh da, i ja sam sada na broju 25!!! Mnogoo, zar ne!? :) Nikako ne mogu da se pomirim sa tim! :)
Hvala Maji na divnim fotografijama!!! ♥

37 comments:

  1. Srecan rodjendan! :***
    Dobro dosla u klub 25!
    Divno si izgledala.

    ReplyDelete
  2. Nije mnogo, tek je pocelo :)))
    Salu na stranu, u najlepsim si godinama sada, budi svesna toga i uzivaj u njima. Srecan ti rodjendan i da svaki naredni bude podjednako lep kao ovaj. Sve najlepe.

    p.s. pesma iz naslova me uvek obori s nogu! :)

    ReplyDelete
  3. Hvala Biljana!!! :)
    Heheh, hvala Svetlanice!!!!i meni je super pesmica, bas me nekako razveseli! :)

    ReplyDelete
  4. meni je kjutsi, bitno da si vesela ::))
    a broj. joj. i dalje porichem :*
    P.S. taj stiiiiih, pa omiljenica u poslednje vreme

    ReplyDelete
  5. Ha ha! Draga, super si mi! Tako nekako slavljenica i treba izgledati! Želim ti sve najbolje, još puno puno krpica, postova i modnih događanja (sreća, ljubav, zdravlje...se podrazumijeva!)! A broj uopće nije veliki, još uvijek izgledaš kao curetak! :D Ljubim! ♥

    ReplyDelete
  6. hehe, hvalaaa dragaaa, ti me razumes....nije nam lako! ;) ipak prve bore, bol u ledjima, problemi sa stopalima....hahahah, jaoo sta nas sve ceka!!!

    ReplyDelete
  7. hvalaaaa Lilly!!! :) ma to mnogi kazu, tako se i osecam, mene plasi sama brojka!!! :) hvala jos jednom na svim divnim zeljama!!! cmoook

    ReplyDelete
  8. heeej...darling! diiiivno...bleskasto & veselo skroz! :) razumemo se oko broja...hehe... ljubac najveci!

    ReplyDelete
  9. hihi, lepo si se izigrala :D divne krpice, divne fotke, divan dan! ljubac za slavljenicu!

    ReplyDelete
  10. Hej, srećan ti rođendan još jednom!!! Prava si slavljanica sa svim tim tilom, biserima i osatalim dodacima! Svaka časta na kreativnosti, sve je predivno! Želim ti sve najbolje i da, da se malo manja baviš brojevima i matematikom, od toga nastaju bore i glavobolja! ;)
    Srećan rođendan!!! :***

    ReplyDelete
  11. Suknja je divna ! A tek kako si je uklopila sa kosuljom, svaka cast !
    S obzirom da pricas o rodjendanu, 25 nije mnogo :) :) Sto kazu i drugi u komentarima, tek je pocelo :) Zato, nek ti je uzdravlje !

    ReplyDelete
  12. Preslaaatko. Obozavam ove fashion eksperimente... :*

    kosulja ti je divna, ja sam u potrazi za svojom... :)
    cmok

    ReplyDelete
  13. DIVNOOO PRASE, MOZDA I JEDNAN OD BOLJIH PHOTO SESSION-A!! <3

    ReplyDelete
  14. Ljepotice! Jel mi to imamo rođendan na isti dan?? :D Pa sve najbolje, najljepše, najdivnije ti želim! :))
    Prava slavljenička suknja, prekrasno! A kosa...savršena! :-*

    ReplyDelete
  15. preeeedivne slike! sviđam outfit jako:)
    i sretan ti rođendan, neka ti se sve želje ispune:)
    stay fabulous:)
    xoxo Sienna

    ReplyDelete
  16. fotografije su ti zaista predivne....a sto se tice kombunacuje nemam reci..prava rodjendanska

    ReplyDelete
  17. Hvala Jelena :)
    Ljubac za Anjca, Skrabalicu, Dubravku, Marinu, hvalaaa vaaaam!!!!:)♥
    Hvala Magrit!!! :)
    Hvala Oljooooo, vt!!!!!♥
    Dragaaa Mateaaa, ako je 29.ondaaa jesteeee!!! :) jeeee, ubuduce ih slavimo zajednoo!!! :) srecan rodjendan onda i tebiii!!!!
    Hvala Sienna!!!♥
    Hvala Jovaanaaa!!!! :)

    ReplyDelete
  18. Sve najbolje divnoj slavljenici! Outfit ti je fenomenalan, baš girly! Suknja je sjajna, svaka ti čast! hehe ni ja nikako da se naviknem na tu brojku, zapela sam na 20 i ne osjećam se ni dana starija (samo me nekad iz takta izbace bolovi u leđima) haha ;) šaljem veliku cmoku!! <3

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Dobrodosla u klub 25! Sve je divno posebno kosulja, i kosa, kosa ti je pre predivna!

    ReplyDelete
  21. vanja you look gourgeaus here!!!!!!!!!!
    ps: why don' t you come to milan for the fashion week?

    ReplyDelete
  22. Draga super su fotke, trebala si jos da okacis :) A rodj sam vec cestitala na fb ;)

    XoXO

    Venoma

    ReplyDelete
  23. Srecan rodjendan od srca!! Nadam se da si se lijepo provela, a po slikama mi se cini da jesi, prosto zracis :)

    ReplyDelete
  24. love these pics. happy bday once again!

    ReplyDelete
  25. Meni je ovo fenomenalno!
    Karirana kosulja u komb sa tilom i biserima-prelepo!
    Inace, tvoj naslov me je dirnuo u srz, jer po nekoj cudnoj tradiciji, svkog rodjendana mora da kane koja suza!I to ne radosnica, uglavnom "besnica":)
    A sto se tice brojki, i ja tvrdim da za zenu najlepse godine pocinju od 25!Ili se barem nadam da je tako:)
    Sto se tice zelja, sve vec znas!Hiljadarka do 26, eto tu da ponovim!:)
    ljubim punooo!***

    ReplyDelete
  26. dragaaa, sve najbolje ti želim :D
    prekrasne fotke, preprepre-krasneeeee :D suknjica u neobičnom spoju s kariranom košuljicom, i kruna na glavi, vidim da je to bio rođendan za sjećanje :D
    cmok!

    ReplyDelete
  27. hi Vanja , I just found your blog and became your follower of course :)
    Love this pics , Is that really you?? you look so different :P
    kisses xx

    ReplyDelete
  28. Fantastic!
    S.

    http://theblogofbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. samo cu jedno reci. carrie bradshow :))

    ReplyDelete
  30. preslatko! više liči na sweet 16. tako da srećan 16. roćkooo ;o)))

    ReplyDelete
  31. Zaljubljena sam u kombinaciju! fenomenalno! I slike su fantasticne! Gde si uzela krunu>? I frizura je preslatka! Svaka cast za suknju! Prelepoo!!!

    ReplyDelete
  32. Jooooj,predivno izgledaš!!
    Sretan ti rođendaaaan!! :)
    Oprosti što ovako kasno čestitam ali malo sam u zaostatku sa svim blogovima,sada ću sve pogledati :)

    ReplyDelete
  33. Ljepotice, želim ti sve najbolje i najljepše ;) Samo ti nama i dalje izgledaj tako dobro, hehe...

    ReplyDelete
  34. Hello slavljenice odlična kombinacija, a najvažnije je da si se ti dobro osećala u tome. Savršeno! <3<3<3

    ReplyDelete
  35. eee,Vanjkice bas si bila prava "urbana" princezica.... SviDZa mi se bas :)))) :***** superiska!!!!

    ReplyDelete