Tuesday, November 16, 2010

New York-er !





        bracelets: new yorker,
      watch: michael kors,
ring: new yorker,
               nail polish: avon, coral reef,
   Photographer: me :)

Hey guys, i just wanted to share with you my small purchase, i bought that ring for only 3,9 eur, and those bracelets for 1 eur ( each pack)  in New Yorker :) 

Jeeee, nove stvarčice, znam da nije mnogo ali sam htela da vam pokažem! Prsten sam platila 390 dinara, i obožavam ga već! Narukvice su bile 109 dinara :) , tako da sam kupila braon i ovu zelenu kombinaciju!I odušvljena sam kako se super uklapa uz sat! Zato trk u naš voljeni New Yorker ( "kopanje" po radnji je poželjno) ! :)

31 comments:

  1. I ja puuuno puno volim NewYorker :))) Super su stvarcice :)

    ReplyDelete
  2. Videla sam u nedelju sa Anjom taj psten... I onaj kao savijen list... divni su. Prelepe fotke. jubim te u aparat!

    ReplyDelete
  3. Vanjaaa,fotke su fantasticne!:)
    Nakit me je odusevio, pogotovo prsten, koji je fenomenalan!
    Ali,sat!!!I'm amazed!:)))

    ReplyDelete
  4. divno je sve!! a sta znaci kad imas dobar aparat!! slike su fenomenalne!! vt

    ReplyDelete
  5. vanjoooo..oooodlicne fotke! :) svidja mi se prstencic,a saaat...obozavam!!! predivan je skroz! :*

    ReplyDelete
  6. Odlićan prsten i pohvala za fotke također ;)

    ReplyDelete
  7. Hvala Leyla, Venoma... :)
    Jeeee za moj novi aparat, i sto ga i vi volite!!!!slikace vas sve!!! :) jub marinaaa!!!
    Hvala Branislava i ja ga volim, moje blago!!! :)
    Oljoooo moja sad znam zasto se ne odvajas od svog!!!savrsenstvo!!!!vteeeeeee
    Hvala Anjaaac!!!cmookic!
    HValaa Molly drago mi je da ti se dopada!!!!
    HVala ISTID! :) trudila sam se!!!!bice nadam se samo jos bolje!!!

    ReplyDelete
  8. fotke sa tvojom rukom su kao iz reklame a ne da si ti fotkala casual :)

    ReplyDelete
  9. great (and cheap) finds! I see that the new camera is working its magic already :D

    ReplyDelete
  10. Vanja!!!!!!!!pa ovo ubija koliko je dobro!!!!!

    ReplyDelete
  11. Hvala Nick, nisam se mnogo ni trudila zbog loseg svetla a i ne ide mi nesto sa jednom rukom kad moram da slikam! :)
    Thank u dear, yeees it workinnnnnggg!!!!and i loveeee it!!!!mwuaaaaaah
    Hvalaaaa Marijaaaa, ljubim te!!!!♥

    ReplyDelete
  12. Oni imaju odličnih, a jeftinih stvari! Prsten je fantazija! Pusa!

    ReplyDelete
  13. draga vanja, čeka te nagrada na mom blogu:))

    ReplyDelete
  14. Meni je prsten favorit :)
    Vanja hvala ti na divnom komentaru na mom poslednjem postu, ulepšala si mi dan, majke mi :D

    ReplyDelete
  15. WOW this accessories are LOVELY!!!
    nice blog love it!
    hope you'll follow me and i'll do the same
    xoxo

    www.syriouslyinfashion.com

    ReplyDelete
  16. omg i love your accessories! theyre amazing!

    ReplyDelete
  17. ajme, ovaj prsten je krasan!!!! tako nešto ima u new yorkeru? ja stvarno imam predrasude prema tom dućanu! :-)

    ReplyDelete
  18. Ja ništa drugo ne vidim od tog preeedivnog sata!
    Seli se na moju wishlist ;)

    ReplyDelete
  19. vanja I love your watch and accesorizes!!!!
    thank you dear for your comment.. soon I' ll post my gifts.. you' ll love them! :)

    ReplyDelete
  20. :***

    http://cipelica-stiklica.blogspot.com/2010/11/prix-darts-award.html

    ReplyDelete
  21. čovječe, vid ti new yorkera. stvarno prekrasne stvarčice! :*

    ReplyDelete
  22. Draga, imas kod mene jednu nagradicu ;)

    ReplyDelete
  23. Zaista zanimljiv nakit,
    odlično izabran..
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  24. Boje su tako lepe. Odlican izbor.:) LIKE!

    ReplyDelete
  25. Predobro! Baš si dobar nakit pronašla.

    ReplyDelete
  26. hvala lilly :) odlican je stvarnooo!!! :)
    hvala sienna!
    Nema na cemu Jovana, samo sam rekla iskreno sta mislim, samo napred! :)
    JK i ja se secem, evo i dalje :)
    Bubu, ni ja ih nisam volela, narocito zbog mirisa u njihovim radnjama, ali sam onda resila da zatvorim sva cula i da zaronim po onim rafovima! :)
    hehe, bernarda, zelim ti onda da ga dobijes sto pre! :)
    hvala Cipelice, hvala Tasice!:)
    hvala Josephine, Lady A , Marta, Juliet, Nick....
    kao mali papagaj sam, samo ponavljam, ali hvala svimaaa!!!!♥

    ReplyDelete