Thursday, November 25, 2010

Sanda Simona, Lookbook









                                                                  Dark Side of Venus
                                                                  Fashion Designer: Sanda Simona
                                                                  Styling and Art Director: Jelena Vujanic
                                                                  Photography: Aleksandar Carevic
                                                                  Photography Assistant: Dragan Radojevic
                                                                  Model: Vesna Koluvija
                                                                  Tehnical Horn production &
                                                                  hairstyle: Darjan Antonijevic
                                                                  Make up: Bojana Gligorijevic
                                                                  tehnical support and good laugh: Arsenije Jankovic

 Finally i got these photos from one of my fave young designers! You are probably remember that i mention Sanda Simona earlier, and that my battery was to low, to make some shoots, but im happy because i can show you now what i was talking about!Hope that you will like this collection, because Sanda is one talented girl and she really has what to show to the world! Im wishing her great success!!!

Jeeee, konačno!!! Sećate se onog drugog dana, Jacobs Fashion Selection-a?! A kako i ne bi, kada su se mogle videti razne stvari te večeri! :) Hm! E sad, ono što je ostavilo najveći utisak na mene, je upravo poslednja revija koja se održala te večeri, a baterija se ispraznila, tako da nije bilo više mogućnosti za fotografisanje! Ali ni to više nije važno, jer sada imam još bolje slike! :)
Mlada dizajnerka Sanda Simona je rešila da napravi Lookbook sa njenom kolekcijom, kojim sam ja oduševljena, i ovim putem joj se zahvaljujem što me je obavestila o tome! :)  Hvala Sanda, divna si!!!Moji omiljeni komadi su haljine sa poslednje slike, kao i jakne/sakoi, ma cela kolekcija je fantastična!
Nadam se da će vam se dopasti, jedva čekam da čujem vaše komentare!

18 comments:

  1. wow. konstrukcija, ideja, boje. ja moram u beograd, hitnoooooo :D
    hvala što si podijelila s nama :P

    ReplyDelete
  2. heheh, nema na cemu, samo napred, cekamo te!!! :)

    ReplyDelete
  3. Druga fotka, definitivno meni najlepša haljina, poslednje dve haljine za njom :) Rado bih posedovala bilo šta od ovih krpica. Posebno mi se svidja što je sve nosivo a u isto vreme drugačije, pomalo ekscentrično.

    ReplyDelete
  4. vidis, ja sam to sa druge slike posmatrala do sada kao mantil :) tako da mu i dalje ne znam pravi naziv, haljina ili mantil?! :) i meni su odlicne stvari, narocito sto sam pola tih stvari zamislila sa totalno drugacijim kombinacijama....ne bih se ni ja zalila da imam polovinu ovih stvarcica!!!eh..... :)

    ReplyDelete
  5. Odlicna je kolekcija, bas mi se dopada. Bravo za Sandu! :)

    ReplyDelete
  6. Baloner je fantastičan! Pusa, Vanja! :))

    ReplyDelete
  7. uuu, baš originalno sa ovim rogovima :) jakne su odlične! najviše mi se sviđa jakna na četvrtoj slici odozgora, prva po redu:)

    ReplyDelete
  8. I DIDN' T KNOW THIS DESIGNER!!! SHE IS SO GOOD!
    GOOD CHOICE DEAR ;)

    ReplyDelete
  9. Strange and original! I love them!
    Come into my blog if you want, you're welcome!

    http://haiundisperatobisognodichanel.blogspot.com

    Kisses

    ReplyDelete
  10. Treca slika u prvom redu (mantil) i bez haljina iz poslednjeg reda...ah...fascinantno!!!

    ReplyDelete
  11. izashao je super intervju sa sandom u graziji
    u poslednje vreme grazia vishe brine o (novim) modnim nadama od svih ostalih chasopisa toga usmerenja :)

    ReplyDelete
  12. vanja! i am so glad we are so similar!! I wish you all the best because i am sure you deserve it too :)
    I hope one day to meet you ;)
    kisses dear!

    ReplyDelete
  13. jedna mi se mnogo svidi, pa mi se jedna mnogo ne svidi.
    A ta sto mi se ne svidi mi se opet svidi kad je zamislim u drugacijoj kombinaciji. :D

    Zakljucak: sve mi se svidja (hihihihihi)

    ReplyDelete
  14. Hej, draga!! :)
    Evo me konačno i ovdje! Želim ti sretan rođendan i sve najbolje i najljepše što si možeš zamisliti! :*
    A sad, kako me nije bilo stvarno dugo (cca 2 mjeseca) neću komentirati svaki post posebno, nego ću samo izraziti oduševljenje svim napisanim i fotografiranim! Bila si stvarno vrijedna i vidi se da si pritom uživala, to mi je jako drago! BFW me se posebno dojmio, moram priznati! Odsad ću biti redovitija u čitanju ;) Šaljem ti kiss! I još jednom, sve najbolje! :*

    ReplyDelete
  15. zadnje dve haljinice su medene...:D

    iako nisam fashionfreak blog mi se dopada jako

    http://cokoladitza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Puno mi se stvari ovdje jako sviđa! :-*

    ReplyDelete